16. april 2013

Søster fra Taiwan?

Jep. Jeg snakkede med Monica igår, og hun fortalte at hun havde set en pige fra Taiwan, som hun gerne ville have mulighed for at placere et sted, og derved få i hendes IEC gruppe. Problemet er bare, at lige p.t. er der ikke nogen familier, som denne pige kan matches med, og bo hos (husk; Monica er også IEC, og placerer derfor også elever rundt omkring i Wisconsin). Derfor er hun sat som doble placement, til arrival hos os, og står til at skulle flytte ind sammen med mig, efter camp (for hun skal også på camp!). Hun når selvfølgelig kun at flytte ind, hvis ikke Monica når at finde en familie til hende inden da, men ellers skal hun bo der indtil der bliver fundet en familie. Hun fortalte mig alt om det igår aftes/nat (tidsforskel....), og her i eftermiddags ringede Katrine fra EF så til mig, og fortalte det samme, og sagde at mine forældre og jeg ville begge få noget elektronisk, som vi skulle godkende. Det har jeg gjort! 
Der er nu 4 udover mig, så 5 piger med mig, i Monicas IEC gruppe. Der er to af dem, som er to tyske piger, som skal gå på samme skole som jeg skal, og så er der en fra japan, og så hende fra Taiwan. Jeg kan slet ikke vente med at lære dem alle at kende! Monica siger at de alle skal på camp, og at vi kommer til at følges det meste af vejen fra camp til Wisconsin. Så må vi jo håbe vi kommer på den samme camp :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar