13. maj 2013

EF preparation weekend!

I fredags drog min mor og jeg mod jyde-landet! Jeg skulle til EF prep. campen, som startede med det obligatoriske møde, som EF laver hvert år. I år har de bare samlet det med preparation weekenden. Så de 2-3 første timer var der informationsmøde for forældre og elever, hvor efter de første 2 timers tid skulle min mor køre fordi hun skulle nå færgen tilbage til Sjælland. Efter de 2-3 timer var der møde kun for forældrene, hvilket min mor desværre ikke var med til.. Imens var vi inddelt i grupper, som var forskellige farver (jeg var på hold sølv - go team silver!) og der begyndte vi så weekenden. Det var super sjovt, og jeg var sammen med nogen super søde og sjove mennesker hele weekenden, hvad mere kan man ønske sig?
Lørdag aften blev der holdt EF @ night, hvortil man skulle have forberedt sig en gruppe performance. Vi lavede skuespil omkring første skoledag. Imens vi gik rundt og øvede os, gik fotografen rundt og filmede nogle af os til en "Hey mickey" musik video:

Der blev taget en masse billeder, som jeg vil have mulighed for at få i løbet af denne eller næste uge. Derudover kommer der måske også flere videoer, der blev i hvert fald filmet en del.
Det var i hvert fald rigtig sjovt! Også selvom jeg skulle sidde 2 en halv time i tog for at komme hjem.. Heldigvis havde jeg da en at følges med :-)
Fedt at møde jer, EF'ere! Og go team Silver!




Alle de ting vi har fået fra EF + info omkring hvor vi var (Fuglsøcenteret)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar