20. juni 2013

Afrejsedato

Min mor ringede ind til EF i morges, og spurgte om vi kunne få at vide hvilken dag jeg skulle afsted (da jeg havde fået at vide at vi alligevel snart ville få det at vide). Det kunne vi godt; jeg skal afsted den 24. juli. Normalt ville vi bare have ventet til alle de andre også havde fået sendt sine flybilletter ud, og fået informationerne, men fordi min far bliver nød til at søge fri fra arbejde den dag jeg skal afsted, skulle vi gerne vide det så hurtigt som muligt, så han kunne søge med det samme. Katrine fra EF fortalte at de sender to grupper afsted (til camp), og jeg er med den første gruppe. Jeg skal derfor afsted MEGET tidligt om morgenen onsdag den 24.. Og endnu tidligere afsted hjemmefra :-( Jeg kommer helt sikkert ikke til at sove meget den nat! 
Jeg ved endnu ikke med sikkerhed hvad tid jeg skal afsted, hvor jeg skal mellemlande, og hvilken camp jeg skal på. De informationer skulle jeg gerne få i løbet af næste uge eller der omkring! :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at følge i dit ophold derovre (nu er der jo næsten ikke noget tid tilbage)!
    // beinginamerica-byemma.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Og nej, der er meget kort tid tilbage efterhånden.. Vil også se frem til at følge dit år :-)

      Slet