5. marts 2013

Normale udvekslings-tanker?

Min "USA-væg" med countdown kalender og kort over Wisconsin!
140 dage!
Jeg tænker ekstrem meget på mit kommende år som udvekslingsstudent lige for tiden. Jeg tænker på, hvordan det kommer til at gå i starten, hvordan jeg vil takle første skoledag, og om jeg får hjemve? Mange, ikke bekymringer, men overvejelser om hvordan mit år kommer til at gå. Og så igen, så tager jeg det som det kommer og prøver så vidt muligt at ligge alle overvejelserne på hylden. Det skal nok blive et spændende år ligemeget hvad, og jeg er sikker på at når jeg engang vender tilbage til Danmark har jeg lært en masse nye ting. Det kan bare være svært at forholde sig til at så mange nye ting skal ske og på den ene side er det lige om lidt, men alligevel er der hele 140 (eller 141) lange dage til.. På den ene side ville man gerne have længere tid herhjemme sammen med venner og familie inden man tog afsted, og på den anden side: man kommer hjem igen engang, så lad mig bare rejse med det samme! Der er i hvert fald ingen tvivl om at jeg glæder mig helt vildt utroligt meget!
Jeg er sikker på at der er mange andre udvekslingsstudenter, som har det på samme måde som jeg, og hvis det er tilfældet må i gerne skrive en kommentar. Jeg vil hellere end gerne læse med på jeres blogge, det er spændende at følge nogen som går igennem det samme som en selv! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar