3. marts 2013

Mere kontakt derovrefra

Det er netop rigtigt.. Bedst som man ikke troede der var mere eller flere at høre fra, og flere som kunne være interesserede i lille mig her fra lille Danmark, så skriver min IEC's, Sarah og Ken! De har selv haft en dansk elev boende for to år siden, som de kalder for "deres danske datter". Udover det lyder de rigtig flinke. Fik spurgt lidt ind til gruppe ture og sådan noget. Da mine værtsforældre også er IEC's og derfor også har en gruppe elever, hvilket Sarah og Ken (min IEC gruppe) også har, vil jeg i løbet af året have mulighed for at lave ting, og være sammen med begge grupper. Udover det har de nogle årlige ture, så som en tur til Chicago (alle fra Wisconsin), en tur til et Mall jeg ikke har hørt om, og en weekendstur til Madison. Men som hun selv sagde, så afhænger det meget af hvad eleverne har lyst til, og hvor mange penge de vil ofre til de forskellige rejser. Nogle år har de været på flere rejser, imens de andre år ikke har været så mange steder henne. 
Som jeg har sagt før, så kommer det kommende år tættere og tættere på, og før vi får set os om, så befinder vi (kommende udvekslingstudenter) os flere tusind kilometer væk hjemmefra. Det både skræmmer mig, og gør mig glad. Vil rejse nu! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar