21. juli 2013

Fødselsdags-/afskedsfest

Så har jeg sagt "på gensyn" til diverse familiemedlemmer og veninder. Det hele foregik i lørdags, hvor jeg havde inviteret min familie til grillmad og hygge nogen timer inden jeg havde inviteret mine veninder til at komme. Det var rigtig hyggeligt, og en rigtig god afsked til både min familie og mine veninder. Jeg havde en sjov aften, selvom nogle dele af den var en smule triste.. Men det er jo derfor man siger at det ikke er farvel, det er et på gensyn! 
Desuden fik jeg nogen fede gaver! Både af min familie og mine søde veninder. Jeg fik en hel masse dollars og også rigtig mange danske kroner, så nu burde jeg da i hvert fald ikke løbe tør på campen! Jeg var helt overrasket over at få så mange penge, og især dollars, da jeg aldrig har set sådan nogle sedler i virkeligheden før :-)
Det er helt uvirkeligt at jeg rejser om 56 timer. Jeg har så meget forvirring, skræk, spænding og om ikke andet eventyrlyst inde i mig lige for tiden.. Jeg kan slet ikke vente med at komme afsted :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar