5. juli 2013

Flyve informationer og kuffert

Jeg har endnu ikke fået min flybillet, men er overbevist over at den meget snart vil ankomme.. Monica har allerede modtaget mine flyve informationer, ligesom hun også modtog informationerne omkring camp før jeg gjorde. 
Så jeg havde ret i, at jeg skulle afsted ved 8 tiden den 24. For at være præcis:
7:50 a.m. afrejse fra København
9:00 a.m ankomst i Island
10:30 a.m. afrejse fra Island
12:05 p.m. ankomst i Boston, Massachusettes
Derefter camp, d. 3. august:
6:05 a.m. afrejse fra Boston
8:13 a.m. ankomst i Minneapolis, Minnesota
10:20 a.m. afrejse fra Minneapolis
11:26 a.m. ankomst i Madison, Wisconsin!!
^Det står altsammen i lokaltid, så udover tiden, skal man også regne tidsforskellen oveni rejsetiden..
Jeg går stadig og venter på hvornår vi får min flybillet, for så føles det bare ENDNU mere ægte, og uden den føles det stadig ikke helt officielt..
Men nu har jeg fået min kuffert hjem! Den er kæmpe, der er plads til 121L .. tingeltangel.. Den er nem at køre rundt med, og jeg har aldrig haft så stor en kuffert før..
Nå ja, og så skulle jeg gå med den, sådan ^^, hele vejen hjem fra by centrum hvor jeg hentede den, fordi jeg ikke kunne vente med at hente den til den næste dag.. Det gav muller (eller noget)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar