13. april 2014

Åh så fantastiske prom

Jeg har været til prom nu. Den store fantastiske amerikanske aften. Temaet var Madigral og maskerade - hvilket var helt igennem fantastisk dekoreret, hvis man spørger mig! Jeg elskede selve dekoration processen. Vi brugte hele torsdag aften efter vi kom hjem fra vores track meet, og fredag hele skoledagen. Vi fik så fri allerede ved 12 tiden hvor vi var færdige (kun juniors), og jeg tog til frisør klokken 15, og fik sat mit hår. Jeg var ikke helt tilfreds med resultatet, må jeg nok indrømme, men jeg har aldrig fået sat hår af en frisør før, og her ovre er det meget normalt til prom at man går meget op i hår og make up og får det lavet af professionelle, så jeg valgte bare at lade være at sige nej, da tiden allerede var bestilt til frisøren.
Senere mødtes vi på skolen med en gruppe af juniors, som jeg skulle følges med. Vi havde bestilt en party-bus, som vi skulle køre i til Wisconsin Dells, til Marleys restaurant. Min kylling var brændt, men ellers var det fint. Haha.
Da vi endelig kom til prom; klokken 21 var der prom court og alt det fis. Da vi udvekslingsstudenter er juniors, blev vi annonceret som de andre gjorde i par, og var med på klasse billedet, men vi var ikke på court eller alt det. Alle i år var på prom court, hvilket vil sige at udover prom king&queen, var alle piger prinsesser og fik en tiara, og drenge prinser.
Det var alt i alt en super dag/dage/aften. Jeg hyggede mig sammen med mine venner, og efter prom tog Cindy med mig hjem, og vi så Frozen. Lørdag så vi så Frozen igen, og Toy Story 3, og spillede wii. Derudover var det frygteligt havl vejr, har aldrig set noget lignende!

I dag var det Jaydens dåb. Det var hyggeligt med lidt familie tid og sjovt at se den kirke, som Jake og Kelly skal giftes i til sommer. Jeg er så spændt på at rejse tilbage til sommer til Jake og Kelly's bryllup!!!

Udvekslingsstudenter :-)
Hele gruppen foran party-bussen.
Mig og Kylie - Kylie blev kåret prom queen, fuldt fortjent! :-)
Vores skønne sko :p 
Min fantastiske amerikanske familie <3 - Jaydens dåb

Ingen kommentarer:

Send en kommentar