19. april 2014

Én international familie

Jeg vil aldrig nogensinde kunne beskrive hvor glad jeg er for at være havnet det sted jeg er, og omkring de folk som jeg er. Jeg føler mig så utrolig heldig. Jeg har fået venner for resten af mit liv fra flere forskellige lande.
Igår, fredag, mødtes alle Monica's IEC-gruppe for sidste gang i år. Det er også kun 2. gang siden første gang vi allesammen var samlet til informationsmødes i starten af året hjemme hos os. Udover det har der altid været én eller to manglet når vi har mødtes. Men igår var vi der allesammen.
Vi kørte så sammen ind til Wisconsin Dells og bowlede. Da vi havde bowlet gik vi ind og spiste. Efter vi havde spist havde Monica "the end of year-meeting" med os. Det var super trist og seriøst lige pludselig. Der blev gået over fly-informationer, hvis der var problemer i lufthavnen på vej hjem, ting så som at vi ikke vil føle at vi passer ind når vi rejser hjem, hvad vi skal gøre hvis der er problemer hjemme - de sædvanlige ting og regler. Det er bare så trist at tænke på at vi rent faktisk allerede skal til at overveje alle de ting nu - at der kun er 2 måneder tilbage af vores ophold fra nu af.
Fra nu af er der kun graduation tilbage som en stor begivenhed på kalenderen, og som tiden har gået stærkt for tiden, vil det også være forbi lige straks.
Men i så fald - efter den lidt depressive snak om hjemrejse og andre ting, så tog vi ind til downtown Wisconsin Dells, og gik rundt på "the strip". Til jer der ikke ved det så er The Dells en turist domineret by, så de fleste butikker på the strip er souvenir butikker, og hvis du kører rundt i byen, ser du tonsvis af vandrutjebaner, gokartbaner, zoo's og forlystelsesparker. Det er en meget speciel by! Første gang jeg kørte igennem der, mindede det mig om en by i det sydlige Europa, som lever af turister.
I dag har jeg også fået snakket med min kære danske familie på skype. Det var en måneds tid siden sidst, så det var rart at få snakket med dem igen :-)
1. gruppebillede af os alle samlet fra tilbage i august 2013.
Nyt og opdateret gruppebillede fra igår - se en forskel på og alle! Fra venstre: Janina-Tyskland, Ellie-Tyskland, Moa-Sverige, Cindy-Taiwan, mig, Tsuki-Japan

Endnu et gruppe billede i bowlinghallen :-)
FYI; de tog kun huerne på for sjovt, det var rent faktisk utrolig varmt taget i betragtning af at vi er i Wisconsin!


Jeg elsker specielt min fars hat - gad vide hvor han fik den fra :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar