28. februar 2013

Lockout

De fleste af jer har muligvis hørt om det - men i dag klokken 13 blev varslen om lockout til lærerne fra 1. april offentliggjort. Så det vil sige, vi kan ende med at stå uden undervisning i hele april, måske også maj, hvis det går helt galt helt indtil de mundtlige prøver i juni, og hvis det sker bliver de udskudt til august - og hvor er jeg og de mange andre udvekslingsstudenter i august? Der skulle vi gerne være i USA, hvis ikke godt på vej der over! Eller selvfølgelig dem som skal på efterskole, eller starte på gymnasiet eller anden uddannelse. Jeg tager ikke sorgerne på forskud, venter derimod til denne pinefulde marts måned bliver ved sin ende, så vi kan få et endeligt svar på, hvordan landet ligger når vi kommer tilbage fra påskeferie. Det er ikke det smarteste tidspunkt at stå uden lærere, en måned inden vores afgangsprøver. 
Dette var bare lige et indlæg jeg skrev med meget frustration, så kom gerne med jeres meninger om hvordan i ser på alt det her med lockout. 

2 kommentarer:

  1. Jeg synes virkelig, at det er noget værre lort! Og så lige på det her tidspunkt? Jeg deler i høj grad din frustration! >:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nok det værst tænkelige tidspunkt, ja! Men som om at de overhoved skænker os den mindste tanke! Det er SÅ åndssvagt! :(

      Slet