27. oktober 2013

Én af hverdagens mange glæder

Kelly og Jake er hjemme denne weekend, og bliver her indtil tirsdag hvor Kelly's fødsel bliver sat igang. Det er altid sjovt når de er hjemme, så jeg har hygget mig rigtig meget :-)
Udover det fik jeg endelig skypet med min kære familie hjemme i Danmark igen efter næsten en måned. Jeg snakkede godt nok med min søster inden vi tog til Chicago, men inden da var der gået 1 eller 2 uger siden jeg havde snakket med mine forældre også, så det var rigtig rart at få snakket med dem, og ikke mindst få snakket dansk! De fik også hilst kort på Rick, imens han lavede morgenmad, haha :-)
Det er helt utroligt så meget jeg savner dem, og alligevel kunne jeg slet ikke ønske mig at komme hjem. Jeg elsker at være her. Det er underligt at tænke at jeg allerede har været her 3 måneder! 7-8 måneder igen.. Hold da op hvor tiden flyver! Lige strakt vil det være halloween, thanksgiving, jul, nytår, prom, graduation, og PUF! Farvel og tak............. Heldigvis har jeg allerede en tur til gode i August til sommer forhåbentlig sammen med min kære storesøster :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar