20. oktober 2013

Hej til lille Syrus

Der er sket så mange forskellige ting inden for den sidste uges tid! Mandag havde vi vores sidste hjemmekamp, til vores uheld gik det utrolig dårligt for ikke kun os, men også for JV og Varsity, så da vi havde vores allersidste træning tirsdag eftermiddag, var det slet ikke som vi havde håbet. Håbet var at vi ikke skulle løbe så meget som normalt, og vi måske skulle lave noget andet end alt det konditræning vi altid laver, men fordi vi tabte alle vores kampe var de bare endnu hårdere mod os, især fordi onsdag var vores allersidste kamp for hele sæsonen.
Da jeg så kom hjem tirsdag, omkring klokken 19, fik Monica en besked fra Kristin omkring at hun havde veer med 10 minutters mellemrum. Hun var ikke sikker på det var rigtigt, og hun ville føde den aften, men efter måske en time kørte de på hospitalet, hvor Kelly mødte dem, og vi fik afvide ved 21 tiden at hun ville blive der natten over - hvilket betød hun højest sandsynligt ville føde den aften. Så Monica, Brayden og jeg kørte straks mod hospitalet i Madison, hvor vi var omkring 22.30, lige i tide! Syrus var født 22.57. Efter fødslen var vi inde hos dem nogen tid, og så tog vi hjem til Kelly og Jake i Edgerton hvor vi overnattede. Så jeg kom ikke i skole, og missede derfor min sidste kamp onsdag!
Onsdag tog vi over til hospitalet ved middagstid. Syrus er simpelthen så sød! Han er den nyeste nyfødte jeg har oplevet - da jeg mødte ham få minutter efter eller sådan noget. Han ligner sin far rigtig meget, kan man allerede se!
Vi var i Madison og besøge dem igen igår, lørdag, hvor de var kommet hjem.
Kelly er forresten sat til at skulle føde næste weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar