6. oktober 2013

Mid-term

Vi har ingen skole fredag, pga. mid-term. Det betyder at det er halvdelen af den første kvartal er ovre, og lærerne skal have en fridag til at arbejde på karakterer og arbejde osv. For mig giver det ingen mening, men det gør mig heller ikke noget, for hvem kan ikke bruge en ekstra fridag?
Jeg brugte den ekstra fridag således: Torsdag aften havde vores varsity volleyball hold et quad på hjemmebane som vi tog op og så. De spillede to hold, vandt 1 og tabte 1. Derefter tog Janina og Cindy hjem til mig og sov, vi så film og hyggede. Fredag tog vi ind til byen så jeg kunne hæve kontanter, og vi fik kaffe, og udover det hang vi bare ud.
Jeg skypede så med min søster hvilket var rigtig rart! Jeg får ikke skypet med min familie så tit, så når jeg endelig får tid, er det rigtig rart at få talt ud (og tale dansk hæhæ).
Ved 15.30 tiden kom Monica hjem fra arbejde, og turen stod på Chicago!

Mere omkring min Chicago tur (som jeg næsten lige er kommet hjem fra) vil komme i et indlæg senere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar