20. december 2013

Mall of America

Nu er det lige straks jul!! Det sniger sig rundt om det nærmeste hjørne, og ærligt talt så føler jeg mig stadig ikke parat. Jeg føler ikke jeg har fået købt alle mine julegaver endnu - og der er kun få dage tilbage.
Det hjalp dog da vi tog til Mall of America sidste weekend. Vi skulle afsted allerede meget tidligt lørdag morgen med en bus fra Taylor, som er oppe nord i Wisconsin, så i stedet for at stå dødsens tidligt op, tog vi afsted fredag aften efter basketball træning. Jeg havde selvfølgelig haft en af mine migræner fra torsdag til fredag, så jeg tog hjem fra skole om fredagen så jeg kunne hvile ud, og var ikke med til basketball træningen. Men så tog Monica og jeg over og hentede Cindy og Kylie, og satte Cindy af hos hende, og Kylie kørte selv hjem til os. Efter alle havde fået taget et bad og var klar og så videre, kørte vi afsted til at hente Cindy først, og derefter Suki i Hillsboro som er ca. 20 minutter fra Wonewoc. Inden vi kørte afsted spiste vi alle på subway i Hillsboro, hvilket altid er nammenam :D
Vi kørte op til mine IEC's, Sarah og Ken, som bor ca. 30 minutter fra hvor vores bus ville samle os op. Der overnattede vi sammen med 3 andre udvekslingsstudenter og 2 andre IEC's udover Monica, Sarah og Ken. Næste morgen mødtes vi med 3 udvekslingsstudenter mere, som også skulle tage bussen. Så vi var en god samling!
Bus turen varede omkring 2 en halv time, men det var hurtigt ovre, når klokken var 7 om morgenen og man mest havde lyst til at sove..
Da vi endelig landede ved centeret var det bare igang med at planlægge. Vi var en lille gruppe på 5 piger; Kylie fra Wonewoc, Cindy fra Taiwan, Suki fra Japan, Valentina fra Italien og mig. Hvad ville vi først? hvad skulle vi nå? Og så var det ellers bare afsi-afsted!
Med de store rutchebaner, pariserhjul, "legoland", foodcourts, og jeg kan blive ved - tiden blev ikke spildt.
Vi var i centeret indtil klokken 18.30 hvor bussen kørte tilbage mod Taylor, og derfra kørte vi hjem. Vi var hjemme omkring 21.30.
Suki og jeg i bussen på vej til centeret - da vi havde et lille morgenmads-stop ved McDonald's (det er jo America)
Det mest geniale navn til en butik. Vores butik folkens ;-)
Pænt stor lego forretning de havde kørende - man bliver jo helt stolt :3
Kylie og jeg ved julemanden i lego forretningen. Kom i snak med en medarbejder om hvor fantastisk lego og dansk design er - og hvor meget han elsker Danmark. Haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar