6. marts 2014

Badger game

Søndag tog vi til pige basketball kamp, da det var deres sidste hjemme kamp, og jeg endnu ikke har været til en badger kamp. Til jer, der ikke ved det; Badgers (grævling) er maskot for Madison College, og det er derfor dem eller Packers (som er vores professionelle football team), vi hepper på!
Det var utrolig sjovt. Vi tog afsted Rick, Monica, og alle Monica's elever undtagen Janina. Så vi var Moa (Sverige), Tsuki (Japan), Cindy (Taiwan), Ellie (Tyskland), og jeg. De er altid utrolig sjove at være sammen med! Så selv om turen var lang ind til Madison, fik vi tiden til at gå med at skråle til sange, og snik-snakke.
Det var også helt utroligt da vi endelig kom derind. Det var en meget tæt kamp, og det endte også ud i overtime. Jeg har set utrolig mange basketball kampe fra Wonewoc både drenge og piger, og på TV har jeg efterhånden også set utrolig mange college basketball kampe, men der er intet som at sidde der og følge med i det hele selv! Det var dog "kun" en pige kamp, så der var ikke helt så mange mennesker, og fordi drengene havde en kamp i en anden stat, var noget af bandet også væk. Men der var stadig en utrolig god stemning, og man kunne stadig mærke at det var hjemmebane! De er utrolig dygtige, og jeg er super imponeret. Badgers endte med at tabe i overtime med få point.. Øv øv.
Moa, mig, Cindy
Ellia, Moa, mig, Cindy, Tsuki
Ellie og Cindy 
Moa, Ellie, Tsuki, Cindy 
Mig, Cindy, Tsuki, Ellie, Moa 
Badgers!
Cheerleaders! 
The big screen (ja, det er os) :D
Cindy, Bucky, og jeg 
Holdet 
Bucky

Ingen kommentarer:

Send en kommentar