6. marts 2014

Lock-in

Definition; at blive låst inde på skolen fra klokken 22-6, imens man foretager sig mystiske og utrolig sjove ting - og ikke sover!
Så der er ingen skole sidste fredag, da der var "parent-teacher conference", hvor forældre kan tage op på skolen og snakke med lærerne om hvordan deres børn klarer sig i skolen. I den anledning var der lock-in, der som beskrevet betyder at vi bliver låst inde på skolen natten over. Der er dog lidt mere til det end bare dét.
Vi havde volleyball kampe til at starte med. Jeg regnede ikke med at spille, da hverken Cindy eller jeg havde et hold, men vi endte alligevel på et hold sammen med 4 andre, og endte med at spille 2 kampe. Det var utrolig sjovt. Derefter var der lidt fritid, hvor vi hang ud i salen og spillede noget mere volleyball og basketball og vi spillede bordspil. Så spillede vi også twister, hvor Cindy, Emma (Cindy's værtssøster) og jeg endte med at være de sidste 3 tilbageværende. Ingen af os gav op, så vi besluttede os derfor for at vi alle 3 vandt. Senere var der også glow-tag, hvilket er ligesom fange leg i mørket, hvor du har glow sticks rundt om din nakke og hænder, og der er to hold (2 farver), som skal fange hinanden, og redder hinanden ved at en redningsmand uden glowsticks kravler under benene på de fangede. Det var utrolig sjovt!
Cindy's og min kreation efter glow in the dark tag, i volleyball nettet. Haha
Heidi og Ellie
Cindy og jeg 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar