8. august 2013

Camp og ankomst

Okay, så jeg vil bare prøve at forklare lidt mere detaljeret hvad jeg har oplevet indtil videre, da det egentlig var min mening med denne blog fra starten af. Jeg undskylder på forhånd hvis det bliver et langt og kedeligt indlæg, men det er også kun til de interesserede :-)

Som i jo ved rejste jeg den 24. juli fra København til Boston via Island. Det var en lang tur, og ikke nok med det skulle vi vente i omkring 2 timer i boston på vores bus, og derfra var det en 3 timers tur i bus for at komme til campen. Jeg havde heldigvis en sidemakker at snakke med, så tiden fløj, og pludselig var vi der! Norwich University. Der ankom flere og flere elever hele tiden, helt indtil klokken 3.00 om morgenen den 25. 
Vi begyndte vores rigtige skema den 26. hvor vi havde english, geography, life in america og current issues. Vi var delt op i forskellige home rooms, jeg var for eksempel i Washington East, hvor der også var Washington West, South og North, og Madison, Franklin, og nogen andre jeg ikke kan huske! Senere på dagen var der to aktiviteter. Vi skulle lave 7 aktiviteter i løbet af camp for at graduere, jeg nåede kun 6 men jeg graduerede nu altså stadig, haha :p
En af dagene tog vi til Boston. Vi skulle afsted allerede ved 6 tiden så var vi derinde ved 10 tiden, og så havde vi ellers det meste af dagen for os selv inde i Boston. Byen er ikke noget at prale over vil jeg sige. Den er flot, men ikke WOW!
En anden dag var vi til baseball game. Jeg ville så gerne gribe en bold så jeg kunne tage den med som souvenier, og jeg var tæt på at have kunnet! Den landede i stolen foran mig, to til højre, og der var en der var hurtig! Damn it...
Vi var også på stranden, hvilket var rart for så kunne jeg sove lidt ud, haha. Man fik ikke sovet helt så meget som man gerne ville på camp! Jeg faldt i søvn og fik en lille solskoldning på min mave, men det var det værd, for jeg var træt! 
Den sidste dag på camp fik vi taget EF billede. 
Alle 500 elever er på dette billede, og på den nederste gren på F'et, nederst til højre sidder jeg med en rød trøje på!
Det var underligt at forlade camp. Fredagen forgik sådan at vi stod op normalt til morgenmad klokken 7-8.30, og timer klokken 9. Dette var dog kun 15 minutters timer. Så efter timer havde vi graduering. Så havde vi en masse freetime, og lunch og så noget. Vi skulle desuden også have vores kufferter klar og stilt ned i et rum. Og efter dinner havde vi en dance og en surprise 21.30. Dette var fyrværkeri i massevis! Jeg skulle med en bus klokken 00.30, og på det tidspunkt at de kaldte på min bus, stod jeg ude på toilettet med 2 af mine veninder. Så det blev en meget underlig afsked. 
Turen til Boston fra camp virkede ikke så lang da jeg sov stortset hele vejen. Jeg skulle med flyet 6.05 mod Madison via Minneapolis. Da vi checkede ind fandt vi så ud af at flyet var skiftet.. Så jeg skulle med flyet der gik via Detroit i stedet, og det gik 9.10, så jeg skulle vente 3 ekstra timer. Heldigvis mødte jeg en ven hjemmefra som havde været på Bryant campen, så vi sammen med hans andre venner, gik og sludrede indtil de skulle med deres fly klokken 7. Så gik jeg ned til min gate. 
Turen til Madison var egentlig meget nem, Detroit lufthavn er syg! Der er toge inde i lufthavnen for at blive transporteret fra gate til gate! 
Mit fly til Madison var meget småt. Der var kun to sæder på hver side, og på nogen sider kun et sæde. Og det var som om man kun nåede op i luften, og så skulle man lande igen.
Da jeg endelig landede i Madison var jeg enormt træt! Monica, Rick, Brayden, Kelly, Jake, Kristin, Alan og Kylee var der alle og tage imod mig! Vi tog ud og spise og derefter hjem, som er en halvanden times kørsel, så både Brayden, Monica og jeg faldt i søvn. 
Da vi kom hjem fik jeg pakket ud, og vi snakkede om at vi skulle have lasagne, og jeg sagde jeg ville tage en lur inden mad, men jeg kom bare aldrig ud igen.. Jeg vågnede først igen klokken 8 den næste morgen.. Jeg var vist træt! 
Okay, dette var camp og hvordan jeg ankom. Resten må komme i et andet indlæg! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar