12. august 2013

Weekend!

Så har jeg lige netop tid til at sætte billeder og tekst på denne weekends oplevelser!
Jeg vil starte med vores bowlingtur fra tirsdag, da jeg netop i dag har fået nogen billeder af lille Kylee og Alan, som jeg ville dele:
Hun er så sød!
Nå, men lørdag! Det var meningen at Monica og jeg skulle have været til bridal shower, men da det ikke var hos nær familie eller ven aflyste vi og tog i stedet ud og købte ind. Kelly kom hjem senere, og vi (Rick, Monica, Kelly og jeg) tog hjem til Rick's boss til cook-out. Det var rigtig hyggeligt, der var ikke så mange mennesker. Vi spillede bean bags og fik godt mad!
Mig, sammen med Rick's boss's mand.
Søndag stod på Kelly's baby shower. Det er den første baby shower jeg har været til (jeg ved ikke om vi har sådan noget i DK?), og jeg kan godt love jer for at de fik en masse gode ting til babyen! Jayden Thomas hedder den lille. Det er kun piger/kvinder til baby shower, og vi spiller spil og vinder præmier (jeg vandt en håndsæbe, yay), spiser mad, og Kelly og Jake åbner gaver. 
Kelly's gudmor har stået for det hele og har f.eks. lavet disse vandflaske ting

Der kom mellem 45-50 mennesker! 
Kelly, Jake og de fleste af gaverne!
På vejen hjem kørte Monica og jeg ind forbi Culver's og fik den lækreste Reeses peanut butter icecream m. vanilje, mmmmh :p
By the way! Forleden day kom jeg ind til en optaget seng da jeg skulle sove...
Synes Lacey ser for sød ud her - som om hun tænker " damn, jeg er busted ".. Haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar