1. august 2013

Surrealisme much

Det første billede blev taget for 9 dage siden i Kastrup Lufthavn, da jeg stod og vinkede farvel til min kære familie efter at have krammet dem for sidste gang i 11 måneder. Det er så surrealistisk og underligt at tænke på alle de ting jeg har oplevet på bare disse sølle 9 dage jeg har været på camp. Vi har været til baseball game, i Boston, på stranden, i downtown Norwich, lavet forskellige sport, og andre aktiviteter, volleyball kampe... Og jeg har fået nogen søde venner! Nederst til højre ser i et billede af min homeroom class "Washington East" i Boston.. 
I morgen bliver en hård dag! Fra vi står op, får vi ingen søvn igen inden lørdag aften.. Jeg skal afsted med bus her fra campen ca. ved 1. tiden om natten fra fredag til lørdag, hvilket vil sige ved ca. 7 tiden dansk tid. Flyvet flyver så klokken 6:05 (12:05 dansk tid), og jeg er i Madison 11:26 lokal tid (18:26 dansk tid). Jeg kan slet slet slet ikke vente!!!!!!! Men som nævnt, så er det også MEGET surrealistisk! 
I dag har jeg mødt min PSM (Program Support Manager). Hun heder Sarah Blanks og er utrolig sød! Det var ret tilfældigt, da her er en masse forskellige PSM's. Til frokost sad jeg så med 3 af mine veninder, og hun kom så over og satte sig hos os uden at vide hvem vi var, men jeg kunne så kende hendes navn. Hun kender både mine IEC's og mine værtsforældre (eller vidste i hvert fald hvem de var) fordi de arbejder for EF og sagde også at de var rigtig søde og jeg nok skulle få det rigtig godt! 
-Jeg håber i allesammen har det godt hjemme i DK! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar