16. august 2013

Denne meget interessante uge

Som jeg nok har nævnt, har både Monica og Rick været på arbejde denne uge, og da jeg kun har været her i knapt to uger har jeg stadig ikke fundet nogen jeg kan hænge ud med rundt omkring. Så det har derfor været en meget interessant uge bestående af sove længe, se TV, gå ture, løbeture.. I onsdags tog Rick mig med op på skolen. Han træner 6.-7.- og 8. klasse (mener det er de klasser) i football så han skulle have malet banen op, og jeg tilbød derfor at hjælpe. Jeg malede faktisk hele banen, haha :D

Mens vi alligevel var ude, kørte vi lige lidt rundt og tog billeder af f.eks. byskiltet med hvor mange der bor her i byen (816!!) og Rick insisterede på at jeg gik hen til det andet byskilt så han kunne tage et billede med mig på det.. Og så fik jeg også nogen billeder af skolen, og vores ulv som står udenfor (maskot :p). 
I går var vi til Rodeo. Juneau County Fair.. Jeg havde lidt frygtet at det var sådan noget hvor de satte sig op på vilde heste som bare bukkede og stejlede og så hvem der kunne blive siddende længst, og det var det! Og også med tyrer, og ja der var alle mulige underlige ting, men det var da sjovt at se. Nogen af tingene så godt nok lidt brutale ud!

Alt i alt var det en god oplevelse og jeg hyggede mig meget med min vfamilie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar