19. august 2013

Første volleyball træning

Så i lørdags tog Monica og jeg over til Kelly i Edgerton (som er 2 timer væk) og hjalp med at købe nogen sidste baby ting, og ordne baby værelset. 
Søndag havde min IEC, Sarah hendes orientation meeting som foregik oppe nord, ca. 1 1/2 times kørsel herfra. Det foregik på et pizza sted. Det var rigtig hyggeligt og sjovt at møde de andre! På vejen hjem kørte Monica og jeg helt random til Minnesota. 
The Mississippi River
I dag har jeg været til min første volleyball træning. Det var dødsens hårdt!!!! Janina fra tyskland og hendes værtsbror, Jason Jr. aka. Spuds hentede mig klokken 7.30, og vi kørte op på skolen. Træning startede først klokken 8, og jeg kan nu bekræfte at jeg er FORFÆRDELIG dårlig til volleyball! 4 timers træning er meget når man, 1: er i slem, slem form, 2: er dårlig til volleyball, 3: er forvirret p.g.a holdet har sine rutiner, som jeg ikke kender noget til. Det var nu meget sjovt alligevel. Jeg glæder mig til imorgen igen. Nok mere til det er overstået, men alligevel! Denne uge er hård; 8-12 træning hver dag....... Jeg er allerede død! Wish me luck :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar