22. september 2013

Homecomming shopping!



Så denne uge havde jeg 3 kampe - vi begynder at spille bedre og bedre sammen for hver kamp der går, også selvom vi ikke vinder hver gang. Jeg synes det er sjovt at spille, og jeg lærer noget hver dag! Torsdag havde vi kamp mod Hillsboro som er vores største rivaler, så det var årets største og vigtigste volleyball kamp. Varsity har ikke vundet over dem siden 2005 - men guess what? Vi vandt! Fredags træningen var luxus på grund af det :-D
Igår var Monica og jeg på kjole-shopping i Madison. Vi tog først hjem til Kristin, hvor Kelly også var, og derefter tog vi ud og spise på Texas Rhode House sammen med Kelly, Kristin, Alan og Kylee. God mad!! Kylee er simpelthen den sødeste. Hun er dog stadig i den fase hvor kun mor og far er okay, og nogengange tante Kelly, men udover det er det fremmed og farligt. Men hun var i rigtig godt humør igår heldigvis. 
Efter vi havde spist igår tog vi i centeret, hvor kjole shopperiet begyndte! Alle de homecomming kjoler, wow.. Jeg er ikke den store kjole-person, så det var meget svært for mig når de ville have mig i puffy og glitter kjoler! Til sidst, efter 4 en halv time uden held, fandt jeg dog denne kjole (eller Monica gjorde) og den var heldigvis ikke så puffy som de andre, så det blev den! 
Igår skypede jeg også med min familie. Det var SÅ godt at snakke med dem igen! Jeg havde ikke skypet med dem i 3 ugers tid. Så vi fik snakket i en god times tid (jeg stod op klokken 7.15 for at skype med dem inden vi tog på kjole shopping -.-)
Næste uge er homecomming week! Fredag er homecomming med den store football kamp og vores parade, of lørdag har vi vores dance. Yay :-)
Utroligt dårligt billede - og jeg undskylder rodet!

1 kommentar:

  1. HUSK at tage billeder af dine smukke outfits i løbet af ugen! :-D

    SvarSlet