3. september 2013

Color & skole!


I lørdags deltog jeg i Color me Rad 5K run i Madison. Det var noget af en oplevelse! Man kan bogstaveligt talt ikke trække vejret i de color bombs der er omkring på løbet, men du får alligevel alt farve-støvet ind i næsen og munden.. Det var dog sjovt i det store hele! I kan herover se et før & efter billede fra løbet. Det kan fortælle lidt om hvor meget farve der var!
I dag var min første skoledag..... Jeg stod op 6:30 og gik ud til bussen ved 7:30 tiden. Vi havde et stort informationsmøde i gymnastiksalen og derefter mødtes alle freshmen, sophomores, juniors og alle seniors (vi er sådan en lille skole så alle juniors kan være i et klasselokale). Vi snakkede om regler, om penge til prom og homecomming og temaet til homecomming. Det blev besluttet til at være Superheroes! 
Vi gik igennem alle vores klasser - bare en halv time af gangen i stedet for fuld tid. Jeg har nogen freshmen klasser og junior klasser og nogen blandede klasser og jeg kan egentlig lide alle mine klasser! 
Efter skole var jeg til volleyball som jeg vil være alle dage mandag-fredag... Det har været en lang dag!
Udover alt dette kan jeg nu sige af jeg i dag, den 3. september 2013, har boet hos min værtsfamilie i en måned! Det er utroligt som tiden flyver afsted når man har det godt og oplever mange ting. Jeg føler lige jeg er kommet - og alligevel føler jeg at jeg har været her i lang tid fordi jeg føler mig så godt tilpas, jeg føler mig hjemme! Jeg er ikke bange for at sige hvis jeg har et problem eller et simpelt spørgsmål, selv hvis jeg tror det er dumt. Jeg nyder helt sikkert at være her! Jeg elsker min familie - det er helt klart et super match. Jeg har været lidt stille det første tid, især når vi var sammen med deres venner og sådan noget, men det er jeg ikke rigtig mere. Vi er meget sammen med de samme af deres venner, så vi driller hinanden som vi har kendt hinanden i længere tid end en måned, og snakker allesammen godt sammen! De er allesammen søde og rare :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar