27. september 2013

Homecomming!

Homecoming var i dag!! Den sjoveste skoledag jeg hidtil har oplevet. Og homecoming er ikke kun lig med fancy kjoler og football - nej, det er også lig med toiletpapir! Så vil i sikkert tænke, hvordan i alverden? For tro mig, det tænkte jeg også den første lange stykke tid! Jeg forstod først hvad "to go toiletpapering" betyder, indtil for nylig. Det er egentlig bare en betegnelse for at have en masse toilet papir (og jeg mener ikke bare meget, men MEEEEGET!!!!) og så køre rundt i nabolaget om aftenen når det er mørkt til folk man kender og dekorere deres haver med toiletpapir. Det er super sjovt!
Jeg var ude med en flok mennesker i går - det var super skægt! Vi var 8 personer bare i en bil, og 4-5 i en anden bil, som vi senere kørte fra, for at toiletpaper en af deres huse, og fylde den persons truck op med avispapir. haha!!

Det er en tradition her, at i homecoming week, gør alle dette. Det var simelthen så mystisk den første dag i ugen da jeg kom i skole og hele parkeringspladsen og træerne udenfor var fyldt med toiletpapir!
Well... Udover toiletpapir, så går homecoming også ud på denne dag og lørdag som er den store dance. I dag har vi tilbragt i skolen på at forberede vores homecoming parade, hvor hver klasse (freshmen, sophomores, juniors, seniors..) laver en float, og i temaets tegn (superheroes) lavede vi juniors noget rigtig cool skyscraper halløj. Jeg malede små huse. Stolt. Haha :p

Senere havde vi så vores homecoming game, hvor vi i half-time fik annonceret vindere af homecoming games tidligere i dag, hvilket var sophomores, vinderes med hvem der havde den bedste float, også sophomores, og vindere med samlede point i løbet af ugen (udklædning osv.) OGSÅ sophomores!
Vi vandt ikke vores kamp, men det var stadig som altid hyggeligt. Og Kelly og Jake er også hjemme igen, så de var også med til kampen!

Skolen en af dagene efter nogen havde angrebet den
Mig, Megan & Lane i bilen på vej ud - bemærk al toilet papiret :p
Ashley med en del af vores toiletpapir og al avispapiret der endte i Jasons truck!
Lane, mig, Ashley, Megan, Bayley & Johanna inden vi tog til toiletpapering! 

Lane og Megan, sophomore reps!
Min plads i vores parade pga. manglende biler; det var dog fint nok og hyggeligt.
Og jeg havde stadig mig skilt! 
Søde Elisa (fra tyskland) og jeg, inden vores float overhoved begyndte at ligne noget!  
"The foreign gang" - Linette, tyskland - Elisa, tyskland, Janina, tyskland - Johanna, sverige - Cindy, taiwan
Vores overdrevet cool skilt!  
Vores float (og Crystal)
Fra venstre: freshmen prep., sophomore prep., homecoming king&queen, junior prep & senior prep. 
Mystisk billedekvalitet............. men Cindy, Linette og Johanna til homecoming kampen!
Cindy&Linette til homecoming kampen.
Homecomiiiiiing :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar