15. september 2013

Packer-party med dets goder!

Der er sket utrolig meget for tiden! Det er også grunden til at jeg ikke får opdateret så tit. 
Jeg går som nævnt før i skole og til volleyball hele dagen, hver dag i hverdagene. Når jeg endelig er hjemme spiser jeg aftensmad og laver lekter, og går i seng. Det er overordnet hvad jeg laver. 
Fredag havde min tyske veninde, Janina, fødselsdag. 17 år! Der var football game på skolen (derfra billederne er fra), og da Kelly og Jake var hjemme igen tog de også med. Inden kampen havde vi cook out på skolen. Efter kampen (vi tabte) tog jeg så hjem med Janina. Jeg kender heldigvis hendes værtsforældre godt i forvejen fordi der er Monica og Rick's gode venner. Da vi kom hjem åbnede Janina pakker op, og vi spiste kage. Hun havde fået en rigtig fin video tilsendt fra sin tante og onkel, som vi så (Janina var den eneste der forstod hvad de sagde da det hele foregik på tysk, selvfølgelig). 
Så så Janina og jeg Scary Movie 5 (hvilket ikke var noget at råbe hurra for), og gik i seng. Dagen efter spiste vi morgenmad og spillede bean bags indtil Monica, Rick, Kelly og Jake kom og hentede mig omkring kl 12.45. Så tog vi til en elementary football game i Mauston, da vi kender en der spiller football for deres hold. Kristin og Alan kom også. Senere kørte vi så alle hjem igen, og hyggede og slappede af og spiste pizza. 
Søndag (idag) var jeg ude og spise lunch med min IEC's, Sarah & Ken. De skulle lave alle 2nd home visits for Monica's elever, så de var alligevel i Wonewoc, og ville tage mig ud og spise. Jeg blev dog nød til at tage med til Cindy's (fra Taiwan) 2nd home visit inden. Jeg nød at have lidt tid med dem. De er nogen helt fantastiske mennesker - som elsker at snakke :D. Efter vi havde spist kørte vi hjem til der hvor Janina bor (Jason & Anita's), da Sarah&Ken også skulle lave Janina's 2nd home visit. Og da der var packer game (Green Bay Packers er det football hold som vi holder med fra Wisconsin), så var der Packer-party hos dem, så jeg blev derfor der. 
Packer-party = Football, MAD, søde sager, MAD, mennesker og Packers :p Indtil videre har alle Packer-parties været hos os, så det var rart det ikke var det denne gang. 
Denne uge bliver også travl! Jeg har volleyball kampe mandag, tirsdag og torsdag, og football fredag, og en US History projekt til den 27 (homecomming dato), og ugen efter denne er homecomming week. Jeezee!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar