11. september 2013

Opdatering

Jeg har ikke haft skrevet i noget tid, så jeg tænkte det nok var på tide med en opdatering. Jeg har desværre ingen billeder dertil, så det må i undskylde!
Jeg har været rigtig travl siden jeg skrev sidst. Jeg tager i skole fra 8-3.15, og volleyball træning fra 3.30-5.30, og så er jeg hjemme omkring klokken 6 hvor jeg spiser aftensmad og laver lektier og går i seng. Det er sådan cirka min hverdag lige for tiden! Igår (tirsdag) var lidt anderledes pga. vi havde en kamp på udebane, så jeg blev på skolen fra vi fik fri til klokken 4, og så kørte vi ellers derudaf. Vi var i Bangor ca. 5.30 (det er laaaaangt væk!) men hey, vi vandt! Det var den første kamp C-Quad vandt, så jeg er glad :-) I stedet for at blive og se Varsity kampen, så kørte jeg med Monica til et 2nd home visit i LaCrosse og derefter hjem. Jeg endte med at lave mine lektier klokken 11 igår.
Vi havde også en hjemmekamp sidste uge, onsdag som vi godt nok tabte, men det var meget sjovt at spille på hjemmebane for en gangs skyld! Næste uge har jeg tre kampe! Mandag, tirsdag og torsdag.... Holy games!
Vi fik taget team billeder, med volleyball i dag. Jeg hader at få taget billeder, det samme med skolebilledet vi fik taget for leden. Men jeg glæder mig nu meget til at få team billederne alligevel. Jeg elsker simpelthen volleyball holdet! Det er så sjovt at være til træning og kampe, og alle pigerne er så søde :-)
I går da Monica og jeg var i LaCrosse - på vejen hjem, tog vi ind på Famous Dave's og spiste. Det var helt fantastisk mad! Nammenammenammmm!!! De havde også deres TV kørende med en fodbold (Ikke amerikansk - renfaktisk RIGTIG fodbold, haha), en kamp mellem USA og Mexico. USA vandt 2-0. Jeg er blevet meget mere sportorienteret siden jeg er kommet hertil! Volleyball (det er sjovt at spille, men keeeedeligt at kigge på, no offence!), football - Go Green Bay Packers! Hver søndag fra nu af vil vi højest sandsynligt holde eller gå til en "Packer-party", når the Packer's spiller en kamp. Sidste søndag holdte vi det, og til pre-season kom folk også forbi. De går meget op i fodbold her, og det smitter lidt!
Jeg har ikke mere at sige lige nu - der vil nok komme en opdatering snart igen. Fredag skal jeg hjem til min tyske veninde som har fødselsdag, og holde en sleepover af en art. Det skal nok blive rigtig hyggeligt :-)
Håber alt i DK går godt! 

1 kommentar:

  1. Tillykke med sejren søde! <3 og held og lykke med sleepoveren. Husk nu at nyde det hele midt i din travle hverdag. Møs møs.

    SvarSlet