24. februar 2013

Countdowner


Igår brugte jeg nogen timer på at få lavet sådan en fin countdown kalender som ses ovenover, i anledningen af at det forleden passerede de 150 dage indtil afrejse. Jeg elsker at være kreativ og bruge lang tid på at gennemtænke og udleve en idé. Det fik jeg gjort, og det er meningen at tirsdag den 23. juli mangler til sidst, hvis et smart øje havde set det. Jeg laver nemlig noget på et andet stykke pap/papir, hvor jeg skriver den dato på. Og så kan jeg bare krydse fingre og håbe på at jeg får lov til at rejse den 23. og ikke den 24. :p -ellers går det nok også lige, haha!
Jeg skrev med Monica igår, og hun var meget interesseret over at se et billede af den når den blev færdig, og hun fik da også et da den endelig blev så godt som færdig. Hun og Rick var begge meget imponerede, skrev hun. De er så søde imod mig, er helt sikker på at jeg er kommet hos den perfekte familie for mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar